reklama

Reportáž z druhej strany (fejtón)

Dňa 6. decembra 2007 sa konala výmenná zahraničná návšteva s mimoriadnou dôležitosťou. Termín zahraničná v tomto prípade nie je úplne presný, pretože hranice pozemského a nadpozemského sveta do dnešného dňa nie sú vymedzené ústavou žiadneho národa; neexistuje o nich zmienka ani v najstarších medzinárodných zmluvách. Dokonca ani v častiach s tým najmenším písmom, ktoré nikdy nikto nečíta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


V skorýchranných hodinách na územie SR zavítal delegát štátu s doteraz neznámym štátnymusporiadaním s názvom Nebo. Historici ani kartografi sa dodnes presne nezhodlina jeho presnom názve. Hoci existuje niekoľko teologických termínov, pre ichvzájomnú rozporuplnosť a najmä pre výraznú protirečivosť jednotlivých názorovýchskupín akademickej obce i laickej verejnosti nebudeme uvádzať ani jednu zponúkajúcich sa možností.

Delegát Neba jeznámy len pod pseudonymom Mikuláš, jeho pravú identitu sa nám vzhľadom na jehodiplomatickú imunitu nepodarilo vypátrať. Podarilo sa nám presadiť, abyvyslancom SR bol náš reportér. Pre delikátnosť situácie a krehkosť vzťahov Slovenskaa neba neuvedieme ani jeho meno v záujme ochrany jeho súkromia. Ostatne, omŕtvych len dobre. Pohreb sa bude konať v stredu 12. decembra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ukázalo sa, žekomunikácia na takú nekonkretizovanú vzdialenosť a nekompatibilitu počturozmerov priestoru je prakticky nemožná. Problém nám pomohla vyriešiť až osoba,ktorá si neželá byť menovaná, pretože sa venuje súkromnému podnikaniu voblasti, kde nesmierne záleží na PR, pracuje konkrétne ako veštica na živejaudiotexovej linke.

Po prekonaníkomunikačných ťažkostí sme obdržali správu, ktorú pre jej senzačnosťponechávame v plnom znení bez úprav a cenzúry. Upozorňujeme však, že nie jevhodná pre deti a mládež do osemnásť rokov, tehotné ženy, osoby skardiovaskulárnymi ochoreniami, epileptikov, astmatikov, nesvojprávne osoby,policajtov, blondínky, Záhorákov, učiteľky matematiky, východniarov,západniarov (Bratislavčanov obzvlášť), Maďarov, národniaroch, Čechov, hercov,Rusov, režisérov, Ukraincov, žurnalistov, Američanov, homosexuálov, dôchodcov,zdravotníkov a iné rizikové skupiny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Vážení,neuveríte mi, koľko som si za tých pár hodín užil srandy. Panna Mária poznátoľko neslušných vtipov, že človeku až rozum zastáva. Škoda len, že až na MatkuTerezu a niekoľko konvertovaných Židov sa tu nie je veľmi s kým porozprávať,tak som si kúpil poznávací zájazd s okružnou jazdou peklom a obedom v kotli. Naten kotol som sa obzvlášť tešil, ale je to iba obyčajná reštika na rohu Teroristickeja Divadelnej. Zvyšok ani nestál za reč; domáci tvrdia, že za starých dobrýchčias to bolo omnoho lepšie, ale odkedy rastú ceny energií, museli si utiahnuťopasky a vystačiť si z málom. Preto namiesto atrakcií poriadajú prominentnéhostiny, ale šéfkuchár asi nemal svoj deň, keď som tam bol, tak sme si radšejposedeli a zahrali karty. Dám vám len jednu dobrú radu – nikdy nenechajte Luciferavyhrať, pretože potom začne každého objímať a tie fľaky na oblečení sa strašneťažko perú, no a Ježišovi sa nechce robiť zázraky každých päť minút. Jedinýkoho som ešte stále nestretol, je sám najvyšší, ale sekretárka mi slúbila, žeto napraví. Prepáčte, už končím, ideme totiž so svätým Petrom, Judášom, aBelzebubom hrať plážový volejbal proti Márii Magdaléne, Lukrécii Bordžii a AnežkeHodinovej-Spurnej. Džte nám palce, lebo ak sa Peter s Judášom nezačnú zasehádať o nejakom starom korupčnom škandále a zmarenom hlasovaní o dôvere, môžemevyhrať. No a nakoniec ešte jedna prosba – odkážte mojej manželke, že z tejtoslužobky sa vrátim asi trochu neskôr, ako som plánoval. Ale už som zavolal nareinkarnačné, čakám len, kým mi budhisti podpíšu potvrdenie o konverzii. Aknebudú prieťahy, mal by som sa znovu narodiť do tridsiatich pracovných dní,takže zhruba o dvadsať rokov znovu nastúpim do práce. Ozaj, uznáte mi to akomimoriadnu pracovnú cestu, alebo mi za tú smrť uznáte péenku?"

Ondrej Kaprálik

Ondrej Kaprálik

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný povaľač. Len tých príležitostí je málo...Divadlo študujem, divadlo ma aj živí. Popri tom sa z dlhej chvíle ňúram vo filozofii, kulturológii a antropológii, ale naozaj len veľmi okrajovo (preložené do normálnej reči - sem-tam si niečo vymyslím).Mám sklony k irónii a sarkazmu. Zoznam autorových rubrík:  SatiraDivadloFilozofiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu